Op de Vismarkt in Groningen werd maandagavond voor de zesde keer het Vismarktdiner gehouden. Studenten van vereniging Navigators (N.S.G.) organiseerden het diner en kregen 950 eters op bezoek.
Daarmee was het evenement ‘uitverkocht’. Het gratis diner is bedoeld om verschillende groepen in de stad met elkaar in contact te brengen. Alle Stadjers waren welkom, maar de organisatie richt zich specifiek op dak- en thuislozen, mensen met een verslavingsachtergrond, internationale studenten, vluchtelingen en gezinnen.
Tijdens de maaltijd konden de bezoekers ook genieten van live muziek. Er kon een keuze gemaakt worden uit vier menu’s die allemaal veganistisch waren.


