Brandje bij dak- en thuislozenopvang

112
Foto: Martin Nuver en Jordi Haverdings, 112groningen.,nl

In een pand voor dak- en thuislozen aan de Schoolstraat in de binnenstad heeft zaterdagavond korte tijd brand gewoed. Dat meldt de incidentenwebsite 112groningen.nl. Er raakte niemand gewond.

De brandweer werd zaterdagavond rond 20:40 uur opgeroepen voor een nacontrole. In één van de ruimten had een dekbed in brand gestaan. Er was veel rookontwikkeling in het gebouw. De brandweer heeft het pand geventileerd.

De oorzaak van de brand is onbekend.

Deel dit artikel:

  1. Ik ben dol blij dat het maar een minimaal fikkie was, in de Groninger dak- en thuislozenopvang.
    Weer is het bestuur van de Veiligheidsregio Groningen de dans ontsprongen….
    Dat de binnenstad situatie uitermate zorgelijk is bij brand, geef ik al jaren aan.

    Want: bekijk het plaatje van de Brandweer in de Schoolstraat maar heel erg goed.
    Als er in dit gebouw een hele dikke uitslaande fik was geweest, dan was fataal geweest:
    Want door het MEGA Groninger Forum gebouw (bijnaam De Beving) – dat niet op deze foto staat- had de veelheid aan benodigde Brandweerauto´s met laderwagens en dergelijke – er ONMOGELIJK kunnen komen om te blussen.
    DOOD EN DOOD ENG!

    Mevrouw Kiki

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *