Foto: Nienke Maat voor Marketing Groningen
Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
Sportmogelijkheden creëren voor mensen met een lichamelijke beperking. Dat is de missie van de 31-jarige…
Wethouder Philip Broeksma en gedeputeerde Erik Jan Bennema hebben donderdag samen het laatste deel van…
Vijf studenten van de Hanzehogeschool zijn naar Fortaleza in Brazilië gereisd om daar voor hun…
De 46-jarige Curt E. is veroordeeld tot tbs met dwangverpleging voor de moord op zijn…
Het gemeentebestuur heeft een wensbeeld voor de Hortus Botanicus in Haren vastgesteld op basis van…
WIJ Groningen organiseert komende woensdag 10 december een lichtjeswandeling in de Schilderswijk. De deelnemers ontdekken…