nieuws Afvalbrengstations komende dagen alleen ’s ochtends open vanwege hitte 23 juni 2026 13:23 door Tom Veenstra Vanwege het aankomende hete weer past de gemeente Groningen vanaf woensdag de openingstijden van de afvalbrengstations aan. Ook begint de afvalinzameling de komende dagen eerder.