Foto: Sebastiaan Rodenhuis voor Marketing Groningen
Komende zaterdag start de zomercampagne ‘Ontdek wat je hebt’ om 11.00 uur op de Westerhaven. Het doel van de campagne is inwoners en bezoekers bewust maken van wat Groningen te bieden heeft op het gebied van natuur, erfgoed en recreatie.
Tijdens de start kunnen bezoekers een inspiratiegids ophalen, een persoonlijke checklist maken en meer leren over duurzaam reizen. De campagne richt zich op drie routes: ‘Retourtje de kop leeg’, ‘Retourtje net even anders’ en ‘Retourtje van eigen bodem’.
De campagne is mogelijk door een subsidie van de provincie Groningen en duurt vier jaar. Partners in de campagne zijn onder andere het OV-bureau Groningen Drenthe, Arriva, Natuurmonumenten, Routebureau Groningen en FC Groningen.
Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…
Catherine Sorgdrager wordt per 1 januari 2026 de nieuwe artistiek leider van Theater De Steeg.…
De N361 is vrijdagochtend afgesloten ter hoogte van Wetsinge vanwege een ongeluk. Daardoor ontstond flinke…
Het herstel van de Dorkwerderbrug gaat zeker nog enkele weken duren. Bij een inspectie heeft…
Twee auto's zijn donderdagavond op elkaar geknald op de N370 tussen oprit Peizerweg en het…
De komende dagen is er veel bewolking met af en toe kans op lichte regen.…