foto: Twitpic @thepassion
Het evenement The Passion van afgelopen april, heeft de stad zo’n 33.000 euro meer gekost dan vooraf was begroot. Desondanks is het stadsbestuur rondom tevreden: zowel qua belangstelling als qua publiciteit voor Groningen overtrof het project de verwachtingen.
De extra kosten komen vooral omdat er minder sponsoren en activiteiten rondom het evenement waren, dan vooraf begroot.
In totaal zijn er 20.000 bezoekers naar de stad gekomen. Dat is vijfduizend meer dan verwacht werd. Deze bezoekers gaven ruim 500.000 euro uit. Ook op televisie en in de media was er veel belangstelling voor The Passion. Volgens Marketing Groningen zou het de stad een miljoen hebben gekost om dergelijke publiciteit zelf te genereren.
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
De Fietsersbond en het Platform Gerrit Krolbrug bieden komende de petitie met 18.000 aan in…
Het Gomarus College en ROC Menso Alting hebben donderdag twee nieuwe onderwijsruimtes geopend, die leerlingen…
Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…
Treinen tussen Groningen en Leeuwarden moeten nog jarenlang langzamer rijden bij Hardegarijp. Dat meldt spoorbeheerder…
Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…
Bekijk reacties
Het stadsbestuur is RONDOM tevreden. Btje jammer, RONDUIT is waarschijnlijk bedoeld. Echter, er is niet veel reden, waarom het dat zou zijn, gezien het tekort. Hoe je het ook wendt of keert, het is een teKORT.
Weer goed ingeschat door de gemeentelijke experts dus, faal!
Anderhalf uur reclame op prime time voor slechts 33.000 euro? Dat is een koopje.
Daar krijg je bij een pauze in een CL-wedstrijd nog geen minuut zendtijd voor.
Moi