De gemeente zet zijn beste medewerkers achter de telefoon en het beantwoorden van de e-mail. Dat zegt gemeentesecretaris Maarten Ruys in een interview op e-overheid.nl.
“Ik wil geen Klantcontact Centrum in termen van een call center,” aldus Ruys. “Ik wil juist een kwaliteitscentrum aan de voorkant hebben zitten dat gelijk het goede antwoord heeft als er vragen zijn over bijvoorbeeld een Wmo-uitkering, een paspoort of over ingewikkelde zaken.”
E-overheid.nl is een site die kenniswisseling over de totstandkoming van de ‘elektronische overheid’ stimuleert.
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Op de kruising tussen de Osloweg en de Gotenburgweg vond vrijdagmiddag een aanrijding plaats tussen…
De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…
Vanaf deze vrijdag kunnen fietsers gebruikmaken van nieuwe stukken van de Doorfietsroute tussen Leek en…
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
Bekijk reacties
het fenomeen callcenter ("vlotte babbelaars gezocht") begint langzaam aan ook wel een plaag te worden. zo'n 10% van alle vacatures is afkomstig van callcenters.