Categorieën: Nieuws

Gemeente zet beste mensen achter de telefoon

De gemeente zet zijn beste medewerkers achter de telefoon en het beantwoorden van de e-mail. Dat zegt gemeentesecretaris Maarten Ruys in een interview op e-overheid.nl.

“Ik wil geen Klantcontact Centrum in termen van een call center,” aldus Ruys. “Ik wil juist een kwaliteitscentrum aan de voorkant hebben zitten dat gelijk het goede antwoord heeft als er vragen zijn over bijvoorbeeld een Wmo-uitkering, een paspoort of over ingewikkelde zaken.”

E-overheid.nl is een site die kenniswisseling over de totstandkoming van de ‘elektronische overheid’ stimuleert.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • het fenomeen callcenter ("vlotte babbelaars gezocht") begint langzaam aan ook wel een plaag te worden. zo'n 10% van alle vacatures is afkomstig van callcenters.

Recente berichten

Thermo Fisher wil opnieuw praten over cao; acties voorlopig gepauzeerd

Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…

38 minuten geleden

Kringloopwinkel GoudGoed blij met nieuwe plek aan Paterswoldseweg: “We hebben veel ruimte”

Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…

41 minuten geleden

Fietser gewond door aanrijding op Osloweg

Op de kruising tussen de Osloweg en de Gotenburgweg vond vrijdagmiddag een aanrijding plaats tussen…

1 uur geleden

Forumbibliotheek Selwerd feestelijk heropend

De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…

2 uur geleden

Nieuwe delen van Doorfietsroute Leek–Groningen vanaf vandaag open

Vanaf deze vrijdag kunnen fietsers gebruikmaken van nieuwe stukken van de Doorfietsroute tussen Leek en…

3 uur geleden

DJ Coco Coquelicot aangevallen op Ebbingebrug na avondje draaien

Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…

3 uur geleden