De campagne ‘ Er gaat niets boven Groningen’ heeft de stad geen windeieren gelegd. Tot deze conclusie komt bijzonder hoogleraar city – en regiomarketing Gert -Jan Hospers in zijn boek ´Er gaat niets boven Citymarketing´. Het eerste exemplaar van het boek werd woensdag gepresenteerd aan burgemeester Rehwinkel.
Hospers onderzocht de afgelopen maanden de citymarketing van Groningen. Citymarketing is het maken van reclame voor een stad. De hoogleraar raakte geïnteresseerd in Groningen door de bekende reclamecampagne ´Er gaat niets boven Groningen´.
Volgens Hospers doet Groningen het goed op het gebied van citymarketing. De campagne ´Er gaat niets boven Groningen´ leverde maar liefst 83 miljoen euro op. Andere steden zouden dan ook een voorbeeld kunnen nemen aan Groningen.
Tot en met 15 december kunnen inwoners van de gemeente Groningen weer vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties…
Volgens het gemeentebestuur heeft de Dierenambulance Groningen voorlopig geen ontheffing apart nodig voor de zero-emissiezone…
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Op de kruising tussen de Osloweg en de Gotenburgweg vond vrijdagmiddag een aanrijding plaats tussen…
De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…
Bekijk reacties
Ik heb die kreet Er gaat niets boven Groningen nooit echt begrepen..
In het westen denkt men sowieso al dat Groningen het einde van de wereld is,en dan ga zelf ook nog roepen dat er niets boven is.