Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
Hij is zo trots als een pauw: Steven Gilbers uit de stad. Afgelopen vrijdag verscheen…
De Weggeefwinkel aan de Metaallaan in de wijk Vinkhuizen kan de vraag niet meer bijbenen.…
De fracties van D66, Partij voor het Noorden, Stadspartij en VVD willen dat er gekeken…
Dierenwinkel JUGRO de Diersuper aan de Hereweg sluit aan het einde van het jaar de…
SP-fractievoorzitter Jimmy Dijk in de Tweede Kamer heeft zaterdag bij een vredesdemonstratie op de Grote…
In het Westpark worden zondag de eerste resultaten gepresenteerd van hoe het park er in…