Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
Het Hotel Schimmelpenninck Huys aan de Oosterstraat is failliet verklaard. (meer…)
Met steun van de Vrienden van het Martini Ziekenhuis heeft de verpleegafdeling twaalf webcams geplaatst…
De nieuwe verbindingsweg tussen de Brailleweg en de Hereweg gaat de ‘Máximaweg’ heten, genoemd naar…
De hockeyvrouwen van Groningen hebben zondag in Haren met 2-2 gelijkgespeeld tegen Victoria uit Rotterdam.…
Aanstaande vrijdag houdt de organisatie van het Bevrijdingsfestival in Groningen een Badeendenrace. De 'Badeendenrace voor…
Het busvervoer van Qbuzz in Groningen is op Bevrijdingsdag aangepast. In Groningen rijden onder meer…