Foto: Nienke Maat voor Marketing Groningen
Een charmeactie om de ondernemers van Groningen te bedanken: in het kader van de campagne ‘Sounds like Groningen’ werden vrijdag welkomstdeurmatten en eigenwijze raamstickers uitgedeeld (met een knipoog naar The Rolling Stones) bij winkeliers in Stad.
De actie was onderdeel van de Dag van de Ondernemer, die vandaag in meer dan 150 landen wordt gevierd. Op de raamstickers staan naar het Nederlands vertaalde songteksten van The Rolling Stones, om zo aan te sluiten bij de tentoonstelling The Rolling Stones – Unzipped in het Groninger Museum.
“De charmeactie benadrukt dat ondernemers een essentiële pijler vormen voor de lokale economie en maatschappij”, aldus Marketing Groningen. “De Dag van de Ondernemer vormt het perfecte moment om hierbij stil te staan.”
Jacques d’Ancona is vrijdag in zijn huis in Paterswolde overleden. Dat meldt het Dagblad van…
Er staan enkele droge en zomerse dagen op het programma. Halverwege komende week kan het…
Het foodtruckevenement 'Rrrollend' komt in september niet naar Groningen. “Na zorgvuldige overweging hebben we besloten…
Burgemeester Koen Schuiling heeft vrijdag het kunstproject Noorderstation-historie geopend. Het was vorige maand namelijk precies…
Dit weekend moeten weggebruikers rekening houden met afsluitingen vanwege het werk aan de zuidelijke ringweg,…
FC Groningen verdediger Liam van Gelderen gaat definitief naar RKC Waalwijk. (meer…)