Distilleerderij Hooghoudt heeft deze week haar webshop gelanceerd. Daarmee gaat het haar jenevers voor het eerst direct aan consumenten leveren.
De alcoholische jenever-varianten zijn alleen binnen Nederland te koop. De non-alcoholische ‘spirit’ Hooghoudt Zero Zero 24 wordt in de nabije toekomst wereldwijd verkrijgbaar.
Volgens het familiebedrijf mag Hooghoudt niet achter blijven in de ‘digitalisering van de retailmarkt’. Met een leeftijdscheck op de website kan ook Hooghoudt nu inspelen op online verkoop.
“We staan al meer dan 130 jaar in nauw contact met de consument maar we blijven nieuwe manieren zoeken om die relatie een extra dimensie te geven,” aldus Niels Grootenboer, marketing directeur Hooghoudt.
De komende dagen wisselen opklaringen en bewolking elkaar af. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis lijkt het…
Bjorn Bodde uit Groningen gaat de Marathon van Assen lopen. Dat doet hij niet zomaar.…
Ruud Vreeman, Voormalig burgemeester van Groningen, heeft afgelopen donderdag een boek uitgebracht over blues in…
Met een stille tocht is zondag stilgestaan bij de Kristallnacht die in 1938 plaatsvond in…
Het gebruik van voederbieten als lampion tijdens Sint Martinus zit in de lift. Dat zegt…
Een brancard, medische hulpmiddelen en hygiëneproducten. Daar is De Sociale Brigade uit Haren naar op…
Bekijk reacties
Hooghoudt Zero Zero 24. 0% alcohol accijns maar toch 26 euro per fles. Das een duur smaakwatertje.
Alcohol mag ongecensureerd gepromoot worden terwijl het voor meer schade en kosten zorgt dan alle andere verslavingen bij elkaar opgeteld.
Zie hieronder de link met de schokkende cijfers:
https://www.trimbos.nl/kennis/cijfers/cijfers-alcohol