Van de 65 bankkantoren in de provincie Groningen is 63 procent slecht bereikbaar per telefoon. Dat blijkt uit onderzoek van Telefoonboek.nl.
Bij 41 van de 65 banken werd driemaal of meer geen gehoor gegeven aan een oproep en kon ook geen bericht achtergelaten worden. Eén van de slechtst bereikbare banken is de ING in de stad.
Volgens een onderzoeker van Telefoonboek.nl zijn deze resultaten opmerkelijk, zeker als je bedenkt dat een groot deel van de klantenservice van banken nog per telefoon gaat.
Handhavers van de gemeente Groningen waarschuwen via sociale media dat er in delen van het…
Dit voorjaar is er een nieuw onderzoek gestart naar de vijftien vermiste lichaam van geëxecuteerde…
Op Marktplaats wordt er fanatiek geboden op kaartjes voor de voetbalwedstrijd FC Groningen tegen Roda…
Brandweer Groningen heeft zaterdag bij het oorlogsmonument aan de Sontweg een bloemstuk gelegd. Ook werd…
Politieagenten hebben zaterdagochtend een gestolen scooter aangetroffen terwijl er van de diefstal nog geen aangifte…
Als het aan wethouder Inge Jongman (ChristenUnie) van Sport ligt wordt er in de zuidelijke…
Bekijk reacties
Mooi dan hebben we dat telefoonboek ook niet meer nodig. Je belt tegenwoordig ook niet met een specifiek kantoor maar met de algemene klantenservice. Mensen die het kantoor willen bellen snappen het niet en leven nog in de 20e eeuw.
Is het zo dat een groot deel van de klantenservice van banken nog per telefoon gaat? Ik zit m'n hele leven al bij ING en heb er zelfs een hypotheek, en heb ze nog NOOIT hoeven bellen. Behalve voor het blokkeren van een gestolen/verloren pas kan ik maar heel weinig dingen bedenken waarvoor een bank telefonisch bereikbaar zou moeten zijn.
En ook al zou ik ze willen bellen: waarom zou ik dan met het filiaal in Groningen willen bereiken? Ze hebben toch een algemeen landelijk klantenservicenummer?