Bij de gemeente Groningen zijn het afgelopen jaar in totaal 297 klachten binnengekomen. Dat zijn er 37 minder dan het jaar ervoor.
De daling heeft deels te maken met een snellere afhandeling van klachten. Die hoeven daardoor niet meer in behandeling te worden genomen. Twee van de drie klachten gaan over een niet-correcte afhandeling. De klager vindt bijvoorbeeld dat de gemeente te laat heeft gereageerd of dat een procedure niet goed is verlopen.
Van de klachten is 88 procent binnen zes weken afgehandeld. Het aantal klachten bij de ombudsman is ook licht gedaald: van 137 naar 129.
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Op de kruising tussen de Osloweg en de Gotenburgweg vond vrijdagmiddag een aanrijding plaats tussen…
De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…
Vanaf deze vrijdag kunnen fietsers gebruikmaken van nieuwe stukken van de Doorfietsroute tussen Leek en…
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
Bekijk reacties
Goed nieuws. Complimenten voor de gemeente!
(dat mag ook wel eens in plaats van dat eeuwige gezeik).
MarcS,
hoe smaakte de traktatie n.a.v. dit "succes"?
Het heeft ook geen zin om een klacht in te dienen omdat deze bij de gemeente bijna altijd ongegrond verklaart wordt.