Woningbouwvereniging Nijestee en de gemeente Groningen gaan een campagne opzetten om het imago van de Oosterparkwijk te verbeteren. De bedoeling van de campagne is om het beeld van de wijk voor de buitenwereld net zo positief te maken als de bewoners van de wijk het zelf zien.
De voorbereidingen zijn inmiddels gestart en men is begonnen met het inventariseren van de verschillen tussen de buitenwereld en de bewoners van de wijk zelf. Met de campagne gaan de partijen proberen een kapstok te creeeren om zo meerdere partijen binnen de wijk één beeld te laten vormen. Onder andere gaat met proberen de vier speeltuinorganisaties één en hetzelfde te laten doen.
De Oosterparkwijk is slecht in het nieuws gekomen door het SBS6-programma Probleemwijken.
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
De Fietsersbond en het Platform Gerrit Krolbrug bieden komende de petitie met 18.000 aan in…
Het Gomarus College en ROC Menso Alting hebben donderdag twee nieuwe onderwijsruimtes geopend, die leerlingen…
Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…
Treinen tussen Groningen en Leeuwarden moeten nog jarenlang langzamer rijden bij Hardegarijp. Dat meldt spoorbeheerder…
Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…
Bekijk reacties
RT @oogtv: #groningen Nijestee en gemeente gaan imago Oosterparkwijk verbeteren http://www.oogtv.nl/2011/02/nijestee-en-...
In Groningen zijn de Hoogte en de Indische Buurt aangewezen als krachtwijken, niet de Oosterparkwijk.
Reactie OOG: Dank voor de correctie