Categorieën: Nieuws

Toekomst centraal tijdens promotiedagen in Martiniplaza

Martiniplaza stond deze week volledig in het teken van depPromotiedagen.

Meer dan 450 bedrijven uit Noord-Nederland kwamen samen om hun producten, diensten en ideeën te presenteren. Al 38 jaar is het evenement dè plek waar het noordelijke bedrijfsleven elkaar ontmoet, inspireert en samenwerkt.

Het thema van dit jaar was toekomstmakers. Bezoekers konden deelnemen aan tientallen sessies over onderwerpen als kunstmatige intelligentie, duurzame innovatie en de toekomst van werk. Daarmee stond niet alleen netwerken centraal, maar vooral het vooruitkijken.

Naast de vele stands en ontmoetingen was er ook ruimte voor bijzondere activiteiten. Zo streden studenten van de Hanzehogeschool en Noorderpoort om de titel van het beste ‘Broodje Grunn’, waarbij lokale producten en creativiteit de hoofdrol speelden.

Judith Hovius

Recente berichten

Hanze-studenten maken documentaire in Braziliaanse sloppenwijk

Vijf studenten van de Hanzehogeschool zijn naar Fortaleza in Brazilië gereisd om daar voor hun…

1 uur geleden

Tbs met dwangverpleging voor Stadjer die zoontje vermoordde

De 46-jarige Curt E. is veroordeeld tot tbs met dwangverpleging voor de moord op zijn…

3 uur geleden

Gemeente presenteert wensbeeld voor Hortus Haren

Het gemeentebestuur heeft een wensbeeld voor de Hortus Botanicus in Haren vastgesteld op basis van…

4 uur geleden

Schildersbuurt houdt lichtjeswandeling

WIJ Groningen organiseert komende woensdag 10 december een lichtjeswandeling in de Schilderswijk. De deelnemers ontdekken…

5 uur geleden

Tiener ingerekend met kapmes op zak

Agenten hebben woensdagavond tijdens een verlichtingscontrole in Paddepoel een 15-jarige jongen aangehouden die een machete…

5 uur geleden

Koninklijke Munt presenteert dukaat met voormalige Poelepoort

De voormalige Poelepoort in Groningen staat afgebeeld om de nieuwe Zilveren Dukaat van de Koninklijke…

6 uur geleden