Categorieën: Nieuws

Campagne om bezoekers terug te lokken na verbouwingen Ring-Zuid verschuift naar Stad

Om de voltooiing van de ringweg is Groningen te vieren en de trots op de stad aan te wakkeren, lanceert Marketing Groningen de stadscampagne ‘Love, Groningen’.

De campagne is bedoeld om zowel Groningers als bezoekers te laten zien hoe bijzonder de stad is, met speciale aandacht voor lokale ondernemers. De campagne is de opvolger van een posteractie in andere Nederlandse steden.

Ondernemers worden aangemoedigd om posters en andere fysieke middelen zoals ansichtkaarten en baliebakjes te tonen in winkels. Ook is er een uitgebreide online toolkit beschikbaar met promotiemateriaal, waarmee zij hun betrokkenheid bij de stad kunnen laten zien.

Daarnaast kunnen ondernemers hun eigen ode aan Groningen brengen, bijvoorbeeld door speciale producten te maken of hun etalages een Groningse twist te geven. Hiermee maken zij kans op leuke prijzen.

Tom Veenstra

Recente berichten

Herstel Dorkwerderbrug gaat weken duren, schade aan staalkabels in bedieningswerk

Het herstel van de Dorkwerderbrug gaat zeker nog enkele weken duren. Bij een inspectie heeft…

38 minuten geleden

Auto rolt over de kop bij aanrijding op N370

Twee auto's zijn donderdagavond op elkaar geknald op de N370 tussen oprit Peizerweg en het…

11 uur geleden

Vrijdag bewolkt met een spatje regen

De komende dagen is er veel bewolking met af en toe kans op lichte regen.…

11 uur geleden

Gemeente werkt aan vlonder in Gorechtvijver

De gemeente werkt op dit moment aan een vlonder in de Gorechtvijver in de Oosterparkwijk.…

14 uur geleden

Ongeval op A28 richting Haren

Op de A28 tussen Groningen en Haren vond donderdag rond 17.45 uur een forse kop-staartbotsing…

15 uur geleden

File na kop-staartbotsing op A7 ter hoogte van Hoogkerk

Op de A7 ter hoogte van Hoogkerk vond donderdagavond een kop-staartaanrijding plaats tussen twee voertuigen.…

15 uur geleden