Foto: Ischa1 - Own work, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11537609
De technische storing waardoor het niet mogelijk was om actuele reisinformatie te laten zien in de NS-app en op vertrekborden van stations, is verholpen. Dat laat vervoersbedrijf NS weten.
“Door de storing wordt er geen of foutieve informatie getoond op de digitale vertrekschermen op de stations”, liet de NS eerder weten. “Ook kan door de storing foute informatie gegeven worden via de omroep en via de reisplanner-app. We werken hard aan een oplossing.” De problemen begonnen in de tweede helft van de middag.
Op sociale media werden er door reizigers foto’s gedeeld waarop te zien is dat de CTA’s op de stations een wit scherm tonen.
Rond 19.30 uur lukte het om de storing op te lossen. Zowel op de stations als in de reisplanner-app wordt weer de volledige informatie weergegeven. Hoe de problemen konden ontstaan wordt onderzocht.
Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…
Treinen tussen Groningen en Leeuwarden moeten nog jarenlang langzamer rijden bij Hardegarijp. Dat meldt spoorbeheerder…
Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…
Catherine Sorgdrager wordt per 1 januari 2026 de nieuwe artistiek leider van Theater De Steeg.…
De N361 is vrijdagochtend afgesloten ter hoogte van Wetsinge vanwege een ongeluk. Daardoor ontstond flinke…
Het herstel van de Dorkwerderbrug gaat zeker nog enkele weken duren. Bij een inspectie heeft…