De komende drie seizoenen prijkt de naam van verzekeraar Univé op de shirts van de opleidingsploegen van FC Groningen. Daarnaast verbindt de club zich aan de Stichting FC Groningen en aan Kids United, het G-voetbalteam van de club.
Het is voor het eerst in de geschiedenis van de club dat de opleidingsteams met een andere shirtsponsor spelen dan het eerste elftal. Maar Univé is juist voor de opleidingsploegen en de maatschappelijke teams van de club de perfecte partner, aldus manager Partnerships Bastiaan Fehrman. “FC Groningen heeft een partner gevonden die concreet kan bijdragen aan de
doelstellingen van onze stichting en ons kan helpen de volgende stap te zetten in de strijd tegen bewegingsarmoede.”
De sponsoring betekent niet alleen een financiële samenwerking, zo stelt Univé. “Als coöperatie vinden we het belangrijk dat we investeren in de ontwikkeling en het welzijn van de regio. We willen mensen inspireren tot meer beweging en sportdeelname en uiteindelijk een betere vitaliteit,” legt manager Harald de Bruijn van Univé uit. “Samen gaan we met verschillende regionale initiatieven jong en oud activeren om in beweging te komen en willen we de toegang tot sport verbeteren.”
Afgelopen zaterdag is fase 3 van Operatie Ring Zuid ingegaan en dat betekent een hoop…
Het Nederlands Kampioenschap Jeugdschaken is in volle gang. Elk jaar vindt dit kampioenschap plaats, maar…
De rechtbank in het Belgische Hasselt heeft een Rus, die naar Nederland was gevlucht om…
Ondergrondse afvalcontainers moeten in de toekomst met een telefoon geopend kunnen worden. Daar pleit de…
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland heeft 250 miljoen euro aan subsidies verdeeld over zeven projecten,…
De Waterloolaan is maandagmiddag door de politie afgesloten tussen de Verlengde Oosterweg en de Verlengde…