Het campagneteam van Volt Groningen heeft zaterdagochtend in alle vroegte het logo van de partij aangebracht op verschillende plekken in de stad. Hierbij is er gebruik gemaakt van biologische afbreekbare stoepkrijt.
“Ik vind het een hele leuke actie”, laat één van de leden van Volt weten. “Ondanks het vroege uur waarop we de logo’s aanbrachten kregen we ook flink wat positieve reacties van mensen die we tegenkwamen.” De logo’s werden onder andere aangebracht op de Grote Markt en op het Hanzeplein bij het UMCG. De partij noemt het aanbrengen van het logo een ludieke manier van campagne voeren. In tijden van corona moeten partijen als Volt creatief zijn om de boodschap aan de man te brengen.
Volt werd in 2017 opgericht en doet voor het eerst mee aan de Tweede Kamerverkiezingen. In de peilingen staat de partij op dit moment op twee zetels. De partij mikt echter op drie zetels in de Tweede Kamer.
Het zonnige en warme weer van de afgelopen dagen kent aan het eind van donderdagmiddag…
Er is mogelijk een oplossing voor de bewoners van het Betonbos. Dat heeft wethouder Rik…
De gemeente gaat onderzoeken of het mogelijk is om kabelgoten in te zetten waarmee huiseigenaren…
De gemeenteraad heeft woensdagmiddag ingestemd met het aanstellen van vijf nieuwe personeelsleden voor Thuisin050, de…
Het gedeelte van de zuidelijke ringweg dat mogelijk in de toekomst gebruikt gaat worden voor…
Donar heeft woensdagavond de eerste wedstrijd in de halve finale van de play-offs om de…