De twintigjarige Annerieke Meijers won op 9 juli de Afstudeerprijs Communicatie 2020 met haar scriptie ‘Stand out from the crowd’. Ze onderzocht hoe masterstudenten Classical Music hun online profilering kunnen verbeteren, om zo het aantal potentiële werkgevers dat contact zoekt met de conservatoriumstudenten te vergroten.
Meijers ontwikkelde een online communicatieplan voor musici met daarin adviezen voor het optimaliseren van hun websites, Instagram, Facebook en YouTubekanalen. “Welke informatie moet mijn website bevatten? Hoe kan ik mijzelf als merk onderscheiden? Wat kan ik het beste op social media plaatsen? Met dat soort vragen zitten musici vaak vertelt”, Annerieke. “De adviezen zijn versimpeld verteld via tips, voorbeelden en do’s en don’ts. “Het liefst zijn de conservatoriumstudenten de hele dag bezig met muziek, daarom heb ik het ze zo makkelijk mogelijk gemaakt.”
Annerieke is in juni Cum Laude afgestudeerd voor de bachelor Communicatie, met een 9 op haar afstudeeropdracht. Als kers op de taart won ze met haar project de Afstudeerprijs Communicatie 2020. De vakjury typeerde de scriptie als helder, open en to the point.
De temperatuur loopt flink op aankomende dagen. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis worden woensdag en donderdag…
Afgelopen zaterdag is fase 3 van Operatie Ring Zuid ingegaan en dat betekent een hoop…
Het Nederlands Kampioenschap Jeugdschaken is in volle gang. Elk jaar vindt dit kampioenschap plaats, maar…
De rechtbank in het Belgische Hasselt heeft een Rus, die naar Nederland was gevlucht om…
Ondergrondse afvalcontainers moeten in de toekomst met een telefoon geopend kunnen worden. Daar pleit de…
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland heeft 250 miljoen euro aan subsidies verdeeld over zeven projecten,…