Vanaf komend seizoen prijkt het logo van Allure Energie op de achterzijde van de shirts van FC Groningen. De partijen zijn vrijdag een verbintenis aangegaan voor de komende twee seizoenen.
Het in het Drentse Beilen gevestigde bedrijf zit, naar eigen zeggen, in een gezonde groeifase en heeft daarom besloten de samenwerking met de Groningse voetbalclub te intensiveren. Peter Herder, directeur van Allure Energie, heeft ook een persoonlijke band met de club: “Als kind ging ik jarenlang met mijn vader en zus naar de wedstrijden in het Oosterpark. Dat zijn mooie momenten geweest en die koester ik”.
Ook commercieel directeur Robbert Klaver van FC Groningen is trots op de nieuwe aanwinst:“Het mooiste is de grote investering die Allure bereid is te doen met voordelen voor onze supporters. Samen met Allure Energie gaan we voor een voetbalseizoen vol energie!”
Bij een verkeersongeluk zondagavond op de Helperzoom is een fietser gewond geraakt. Dat meldt nieuwsfotograaf…
Het Leutje Festival dat zondag op het Bernoulliplein plaatsvond is een groot succes geworden. Leonie…
In het Bevrijdingsbos is zondagmiddag uitgebreid stilgestaan bij Bevrijdingsdag. Bij de activiteiten waren ook tieners…
De tiende editie van de Groningen Swim Challenge gaat op 31 augustus plaatsvinden. De voorbereidingen…
Be Quick 1887 deed vanmiddag goede zaken in de vierde divisie D. Op de vertrouwde…
Op het Linneausplein is zaterdag verzetsheld Johannes Swint herdacht. Voor de herdenking in de Oosterparkwijk…