Een Boeing 747 is vanmorgen op Eelde geland en enkele uren later volgens plan weer opgestegen.
Peter van der Molen, commercieel manager bij Donar, was toevallig in de buurt en plaatste dit filmpje op Twitter. ‘Mooi om te zien!’, schrijft hij.
Het toestel was er in verband met de grote internationale oefening militaire oefening Frisian Flag, die vanaf volgende week maandag vanuit vliegbasis Leeuwarden zal beginnen. Aan boord waren Amerikaanse militairen.
Bij Hotel de Wereld in Wageningen is om middernacht het Bevrijdingsvuur ontstoken. Estafettelopers zijn in…
Bevrijdingsdag gaat niet droog verlopen. De komende dagen vindt er een weersverbetering plaats waarbij we…
De Derde Klasse C is superspannend met heel veel clubs die nog kans op de…
Niet langer zwijgen, maar duidelijk maken dat er in ons land niet geleefd kan worden…
PKC'83 heeft vanavond de clash der woonwagenkampen tegen WKE'16 met 4-1 gewonnen. Daarmee deden de…
In de gemeente wordt zaterdag uitgebreid stilgestaan bij de Nationale Dodenherdenking. Er vinden verschillende herdenkingen…
Bekijk reacties
En nu de landings/startbaan nog 1300 m langer en je hebt een volwaardige luchthaven voor vracht vervoer.
Kosten 23 miljoen !
+ vracht loods bouwen.
Dan ben je een uitwijkplaats voor Schiphol
Pieter heeft aandelen in de asfaltindustrie en ziet dus overal mogelijkheden voor meer asfalt.
weer zo'n verticaalfilmer
voor mij is de werk gelegenheid nr 1 want daar hebben we een groot tekort aan in Noord Nederland.
Op Schiphol werken 130.000 mensen dag en nacht dagen per week en ook nog eens 130.000 mensen buiten de luchthaven en is daarmede na de Rotterdams e haven werkgelegenheid nr 2 in Nederland.
Heeft niets met asfalt te maken .Je kunt deze vliegtuigen moeilijk op gras laten landen en stijgen
Mr. Muijzert heeft gelijk, vrachtvliegtuigen is de redding voor het vliegveld. Die paar chartervluchten red je het niet mee. Iedereen weet dat, maar niemand wil het toe geven, helaas. Daarom hoop ik ook dat Tesla als nog voor de Eemshaven kiest. Levert vracht en werkgelegenheid op, en dat is wat het Noorden nodig heeft.
Helemaal mee eens, Zandvoort steekt vier miljoen in een circuit, waarom Groningen en Drenthe niet het geld voor een langere start en landingsbaan dat verdient zich op den duur makkelijk terug.