Brandweer redt twee honden uit woning

112
Foto Martin Nuver. 112groningen.nl

De brandweer heeft dinsdagmiddag twee honden uit een woning gered na een brandmelding in de Idastraat in De Hoogte.

De brandweer werd gewaarschuwd door de buren die het brandalarm hoorden af gaan, want de bewoonster zelf was niet thuis.

De oorzaak van de rookontwikkeling was een pannetje op het vuur in de keuken. De brandweer heeft de woning geventileerd. “Dankzij alerte buren en de rookmelder is erger voorkomen”, aldus de brandweer.

Deel dit artikel:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *