De mooiste zonsopkomst, het beste restaurant, de leukste overnachting of plekken voor de nieuwste muziek. Marketing Groningen vraagt Groningers om dit te delen op de sociale media.
Dat moet gebeuren onder de hashtag #spotgroningen. Marketing Groningen hoopt dat Groningers zo de stad en provincie promoten om zo meer toeristen te trekken.
En om de Groningers te stimuleren om hun mooiste plekjes op Instagram of Twitter te zetten worden twee luchtbedden verloot.
Het fietspad aan de westkant van de Petrus Campersingel is sinds afgelopen woensdag afgesloten. Dat…
Alle huurders in het Groningse aardbevingsgebied die hun toegezegde vergoeding voor achterstallig onderhoud aan hun…
Tot en met 15 december kunnen inwoners van de gemeente Groningen weer vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties…
Volgens het gemeentebestuur heeft de Dierenambulance Groningen voorlopig geen ontheffing apart nodig voor de zero-emissiezone…
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Bekijk reacties
Het vervelende is dat ze hier dan ook komen wonen omdat Groningen prachtig is maar de stad groeit uit z'n voegen... Mooi in de rampstad blijven
Misschien moeten ze het mooie forum even op de foto zetten. En een mooi verhaal waarom het is gebouwd en waar het straks voor dient. Dat zal ongetwijfeld twijfelaars overhalen om hier te komen wonen :)
K.Vaak
HET MONSTRUM op de foto ?
Dat is het einde van de camera..
Een goed verhaal over het waarom en waarvoor is er niet !
Dat is de reden dat u er zo weinig over leest en hoort.