Groningen is met de “Bowie wintercampagne” genomineerd voor de Netwerk Citymarketing Awards 2017. De prijzen worden op 14 februari uitgereikt.
De wintercampagne met als leidend thema de internationale tentoonstelling ‘David Bowie is’ in het Groninger Museum, was volgens de gemeente erg succesvol, waarbij met een relatief klein budget een grote internationale doelgroep werd bereikt. De veelzijdige Bowie past uitstekend bij de positionering van Groningen als creatieve en eigenzinnige cultuurstad, aldus de gemeente.
De andere genomineerden zijn: de gemeente Den Bosch met ‘Jheronimus Bosch 500 jaar’, Leiden Marketing met de campagne ‘T-Rex ontdekt’, het CommunicatieLab van de gemeente Den Haag met ‘Merkboek Den Haag’ en Citymarketing Ede met ‘Ede kiest voor Food’.
Een 82-jarige man uit Groningen, die verdacht wordt van poging tot moord, mag zijn proces…
Algemeen directeur Olivier de Bruijne zwaait, per 1 oktober, na bijna zes jaar af bij…
Zwartrijders, fietsers zonder licht en wildplassers in Groningen zouden er vanaf dinsdag wel eens zonder…
De studentenflat aan de Van Heemskerckstraat wordt flink verbouwd. Verhuurder Lefier gaat de kamers in…
De Rijksuniversiteit Groningen reikt over twee weken vier eredoctoraten uit in het Academiegebouw. Eén van…
Agenten hebben zondagavond een 35-jarige vrouw uit Groningen aangehouden vanwege een mishandeling van een medewerker…