Groningen is met de “Bowie wintercampagne” genomineerd voor de Netwerk Citymarketing Awards 2017. De prijzen worden op 14 februari uitgereikt.
De wintercampagne met als leidend thema de internationale tentoonstelling ‘David Bowie is’ in het Groninger Museum, was volgens de gemeente erg succesvol, waarbij met een relatief klein budget een grote internationale doelgroep werd bereikt. De veelzijdige Bowie past uitstekend bij de positionering van Groningen als creatieve en eigenzinnige cultuurstad, aldus de gemeente.
De andere genomineerden zijn: de gemeente Den Bosch met ‘Jheronimus Bosch 500 jaar’, Leiden Marketing met de campagne ‘T-Rex ontdekt’, het CommunicatieLab van de gemeente Den Haag met ‘Merkboek Den Haag’ en Citymarketing Ede met ‘Ede kiest voor Food’.
Tot en met 15 december kunnen inwoners van de gemeente Groningen weer vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties…
Volgens het gemeentebestuur heeft de Dierenambulance Groningen voorlopig geen ontheffing apart nodig voor de zero-emissiezone…
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Op de kruising tussen de Osloweg en de Gotenburgweg vond vrijdagmiddag een aanrijding plaats tussen…
De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…