De Hanzehogeschool Groningen heeft 300.000 euro subsidie toegekend gekregen voor het project ‘Proof of the Pudding’ waarmee twaalf bedrijven waaronder Hooghoudt beter van hun klanten kunnen leren.
Dit project gaat door middel van onderzoek bedrijven in de foodsector in staat stellen klanten beter te betrekken bij productvernieuwing. Ondernemers zijn vooral bezig met technologie en hebben te weinig oog voor klanten en hun wensen. Er doen twaalf bedrijven mee aan het project waaronder Hooghoudt, Maallust, Van Smaak en Landjuweel.
Arno Donkersloot, directeur Hooghoudt is blij met het project: ‘De Hanzehogeschool Groningen kan nu voor me onderzoeken hoe ik zelf met een consumentenpanel zo goed mogelijk verschillende producten kan uittesten.’
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
De Fietsersbond en het Platform Gerrit Krolbrug bieden komende de petitie met 18.000 aan in…
Het Gomarus College en ROC Menso Alting hebben donderdag twee nieuwe onderwijsruimtes geopend, die leerlingen…
Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…
Treinen tussen Groningen en Leeuwarden moeten nog jarenlang langzamer rijden bij Hardegarijp. Dat meldt spoorbeheerder…
Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…