Kaartautomaat Noorderstation
Bedrijven in het openbaar vervoer zijn veel te snel met het geven van boetes bij incheck-problemen. Dat zegt het OV loket.
Reizigers die vergeten in te checken of dat bij een verkeerde vervoerder doen of per ongeluk uit- in plaats van inchecken, krijgen nu vaak een boete, ook al hebben ze wel degelijk betaald voor hun reis. Het OV loket vindt het verkeerd dat goedwillende reizigers worden behandeld als zwartrijders. Ze hebben immers voor hun reis betaald.
De laatste maanden komen veel klachten binnen over het boetebeleid. Het OV loket vindt dat de openbaarvervoerbedrijven dat beleid flink moeten wijzigen.
Twee auto's zijn donderdagavond op elkaar geknald op de N370 tussen oprit Peizerweg en het…
De komende dagen is er veel bewolking met af en toe kans op lichte regen.…
De gemeente werkt op dit moment aan een vlonder in de Gorechtvijver in de Oosterparkwijk.…
Op de A28 tussen Groningen en Haren vond donderdag rond 17.45 uur een forse kop-staartbotsing…
Op de A7 ter hoogte van Hoogkerk vond donderdagavond een kop-staartaanrijding plaats tussen twee voertuigen.…
Sportmogelijkheden creëren voor mensen met een lichamelijke beperking. Dat is de missie van de 43-jarige…
Bekijk reacties
Bouw een brak systeem en als het fout gaat geef je de reiziger de schuld en laat hem extra betalen.
Een goed idee om als experiment op een paar forenzenlijnen een paar maanden niet te doen? Dan kunnen we zien hoeveel inkomsten het openbaar vervoer dan misloopt!