Treinreizigers met een kortingsabonnement die maandagochtend voor 09.00 uur in-checkten bij de NS kwamen er bekaaid vanaf. In plaats van met korting te reizen moesten ze het volle pond betalen.
Door een fout in het systeem van de NS werd deze Tweede Paasdag gerekend als een normale maandag, en niet als een zondag. Normaal mogen reizigers met een kortingsabonnement in de weekenden en op feestdagen de hele dag met korting reizen, maar die vlieger ging dus op de derde dag na de kruising niet op.
Volgens de NS kunnen benadeelde reizigers hun teveel betaalde geld terug krijgen. Daarvoor moeten ze wel zelf actie ondernemen, door contact op te nemen met de NS Klantenservice.
Op de Helper Brink heeft donderdagmiddag rond 17:00 uur een automobilist een bestelbusje geramd. Vervolgens…
Het voormalige Vapiano-pand aan de Nieuwe Markt heeft een tijdelijke nieuwe bestemming. Het pand vormt…
Er komen vier nieuwe energiezuinige sociale huurwoningen aan de Molenkampsteeg in Haren. Donderdagmiddag gaf Dik…
In aanloop naar 4 en 5 mei worden rondleidingen verzorgd over zestien Groningse verzetsstrijders die…
De twee mannen die worden verdacht van het aanrijden van een kind, dinsdagavond rond zes…
Er breekt een zeer spannende speelronde aan voor FC Groningen. De ploeg van trainer Dick…
Bekijk reacties
Wat een prutsers en dan moet je het nog zelf oplossen ook...
Het vreemde is dat ze prijsverhogingen nooit vergeten, en dan zijn ze ook nog zo brutaal dat je zelf achter je centen aan moet, triest. Zowieso is de informatieverschaffing van de NS niet altijd alles. Dit weet ik uit eigen ervaring, vandaar
Ai! Lastig voor de reizigers die in actie moeten komen om hun teveel betaalde geld terug te krijgen.
Maar dit lijkt mij vooral heel vervelend voor de NS medewerkers op de werkvloer als zij worden aangekeken op de blunder van hun werkgever. Dit kan de frustratiegrens van reizigers negatief beïnvloeden.