De financiële problemen bij V&D en Blokker zijn deels te wijten aan online activiteiten. Steeds vaker zoekt en koopt de consument de producten via het internet.
Het bestaansrecht van een echte winkel staat daardoor flink onder druk. Toch kunnen een online en een echte onderneming elkaar goed versterken. E-marketing expert Erik Boomsma heeft een bedrijf opgericht dat andere bedrijven ondersteunt in online activiteit.
Hij vindt dat het essentieel is dat een traditioneel warenhuis als de V&D goed zichtbaar is op het internet.
Het is Donar zondagmiddag in Den Bosch niet gelukt om wederom te stunten. Het werd…
Wall House aan de A.J. Lutulistraat is tijdens het hele Pinksterweekend geopend. In het gebouw…
De noordelijke hiphopscene is dit weekend neergestreken in het Grand Theatre. Stichting Noordstaat presenteert in…
In Haren heeft in de nacht van zaterdag op Pinksterzondag brand gewoed in twee minibiebs.…
Handig in de Buurt in de wijk De Hoogte heeft afgelopen week twee bijzondere giften…
In een café in winkelcentrum Lewenborg heeft zondag in het begin van de middag brand…
Bekijk reacties
Sinds wanneer is Erik expert?hij heeft slechts 3 jaar werk ervaring op dit gebied en heeft sinds januari 2015! een eigen bureautje genaamd e-simple.En dan gaat Eric ook nog nog eens open deuren intrappen,want deze conclusie's hebben echte experts allang en breed gepubliceerd.
Lijkt veel op een acquisitie-poging van Erik. Een ondernemer die een kans ruikt.