Categorieën: Nieuws

Slimme publiciteitsstunt of foutje supermarkt

Supermarktketen Albert Heijn heeft op diverse plekken in de Groninger binnenstad Friestalige reclameborden opgehangen.

Volgens het concern gaat het om een foutje. Feit is dat er inmiddels in de regionale en landelijke pers gratis publiciteit is voor de vreemde reclameactie van de grootgrutter.

De posters worden volgens Albert Heijn binnenkort vervangen door borden met Nederlandstalige tekst. Op Twitter heeft de supermarkt inmiddels wel een Groningse tekst gezet.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • That does it.

    Na hun politieke standpuntiname mbt Zwarte Piet, nu dit geintje? Ga mooi naar de Jumbo. Iets verder, maar een zoveel fijnere winkel.

    Moi

Recente berichten

Groningen viert Bevrijdingsdag: Leutje Festival, Bevrijdingsfestival en activiteiten in Bevrijdingsbos

Groningen viert zondag de vrijheid. Op Bevrijdingsdag vinden er in de stad verschillende activiteiten plaats.…

30 minuten geleden

Haren kampioen, Gruno doet goede zaken, VVG gedegradeerd

In de tweede tot en met de vierde klasse was er weer van alles te…

54 minuten geleden

Bevrijdingsvuur ontstoken in Wageningen, vuur onderweg naar Groningen

Bij Hotel de Wereld in Wageningen is om middernacht het Bevrijdingsvuur ontstoken. Estafettelopers zijn in…

8 uur geleden

‘Op Bevrijdingsdag kans op buien, komende dagen opklaringen en droog’

Bevrijdingsdag gaat niet droog verlopen. De komende dagen vindt er een weersverbetering plaats waarbij we…

8 uur geleden

Come back zet Groen Geel op pole position voor topper van volgende week tegen Helpman

De Derde Klasse C is superspannend met heel veel clubs die nog kans op de…

11 uur geleden

Paas benoemt antisemitisme in toespraak: “Er is een zwijgende meerderheid en het zou helpen als die niet langer zwijgt”

Niet langer zwijgen, maar duidelijk maken dat er in ons land niet geleefd kan worden…

12 uur geleden