Categorieën: Nieuws

Slimme publiciteitsstunt of foutje supermarkt

Supermarktketen Albert Heijn heeft op diverse plekken in de Groninger binnenstad Friestalige reclameborden opgehangen.

Volgens het concern gaat het om een foutje. Feit is dat er inmiddels in de regionale en landelijke pers gratis publiciteit is voor de vreemde reclameactie van de grootgrutter.

De posters worden volgens Albert Heijn binnenkort vervangen door borden met Nederlandstalige tekst. Op Twitter heeft de supermarkt inmiddels wel een Groningse tekst gezet.

Menno van Duinen

Bekijk reacties

  • That does it.

    Na hun politieke standpuntiname mbt Zwarte Piet, nu dit geintje? Ga mooi naar de Jumbo. Iets verder, maar een zoveel fijnere winkel.

    Moi

Recente berichten

Gomarus College en ROC Menso Alting openen nieuwe technieklokalen

Het Gomarus College en ROC Menso Alting hebben donderdag twee nieuwe onderwijsruimtes geopend, die leerlingen…

34 minuten geleden

‘Groninger Museum stuurloos en in geldnood, steun van gemeente en provincie nodig’

Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…

44 minuten geleden

Treinen moeten nog jaren langzamer rijden tussen Stad en Leeuwarden

Treinen tussen Groningen en Leeuwarden moeten nog jarenlang langzamer rijden bij Hardegarijp. Dat meldt spoorbeheerder…

2 uur geleden

PostcodeStraatprijs valt aan Boerhaavelaan, 25.000 euro en auto voor winnaars

Vier deelnemers aan de Postcode Loterij in de Boerhaavelaan in Groningen hebben donderdag ieder 25.000…

3 uur geleden

Catherine Sorgdrager nieuwe artistiek leider van Theater De Steeg

Catherine Sorgdrager wordt per 1 januari 2026 de nieuwe artistiek leider van Theater De Steeg.…

4 uur geleden

Weg tussen Stad en Winsum dicht door ongeluk

De N361 is vrijdagochtend afgesloten ter hoogte van Wetsinge vanwege een ongeluk. Daardoor ontstond flinke…

4 uur geleden