De gemeente zet zijn beste medewerkers achter de telefoon en het beantwoorden van de e-mail. Dat zegt gemeentesecretaris Maarten Ruys in een interview op e-overheid.nl.
“Ik wil geen Klantcontact Centrum in termen van een call center,” aldus Ruys. “Ik wil juist een kwaliteitscentrum aan de voorkant hebben zitten dat gelijk het goede antwoord heeft als er vragen zijn over bijvoorbeeld een Wmo-uitkering, een paspoort of over ingewikkelde zaken.”
E-overheid.nl is een site die kenniswisseling over de totstandkoming van de ‘elektronische overheid’ stimuleert.
De temperatuur zit de komende dagen in de lift. Volgens OOG-weerman Johan Kamphuis kan het…
Het komende weekend zijn we op 4 mei twee minuten stil tijdens de Nationale Dodenherdenkingsdag.…
Treinreizigers richting Zwolle en verder moeten de komende dagen rekening houden met extra reistijd. Door…
Aan de Donderslaan heeft zondagavond brand gewoed in een container met bouwafval. De brand ging…
“Het was een heerlijke middag, maar ik kreeg wel heel veel vrijheid”, aldus GVAV aanvaller…
SC Stadspark verloor in de tweede klasse I van het zondagvoetbal en raakte dieper in…
Bekijk reacties
het fenomeen callcenter ("vlotte babbelaars gezocht") begint langzaam aan ook wel een plaag te worden. zo'n 10% van alle vacatures is afkomstig van callcenters.