De stoptreinen tussen Zwolle en Groningen blijven tot 2025 in handen van de NS. Dat heeft de Tweede Kamer besloten.
De minister wilde onderzoeken of een andere vervoerder, zoals Arriva, dat kon gaan doen.
De Tweede Kamer vond echter dat het hoofdrailnet in zijn geheel bij de NS moet blijven. Het traject tussen Groningen en Zwolle valt daar onder.
De aanleg van een parkpad in het nieuwe Zuiderplantsoen gaat niet ten koste van het…
De nieuwe wijk Stadshavens moet meer sociale huurwoningen gaan krijgen. Dat vindt de raadsfractie van…
Voorstanders van de Lelylijn hebben deze woensdag in de Tweede Kamer een zogenoemd Lelylijn- ontbijt…
De nieuwe buren vinden ons niet aardig. Dat stelt hoofdredacteur Rob Siebelink van de Ukrant…
Voor het jaarlijkse Weekend Break Festival van Club Guy & Roni op 24 en 25 mei worden…
Bij de gemeenteraadsvergadering van woensdag zullen vele ogen gericht zijn op het agendapunt Stadshavens. De…