Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.
Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.
De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.
Koningsdag 2024 zit er op. Hoe wordt er in de verschillende wijken en dorpen op…
Wat gebeurt er in de darmen van patiënten die overgevoelig zijn voor gluten? Dat is…
Koningsdag is gezellig, soepel en zonder grote problemen verlopen in Stad. Dat laat de gemeente…
Het treinverkeer richting Meppel is hervat. Door een aanrijding in Assen was er zondag een…
Op Kardinge vond afgelopen week het Vrolijk Samen Doen Festival plaats. Het festival had als…
Universiteiten worstelen met pro-Palestijnse demonstraties. Bestuursvoorzitter Jouke de Vries van de Rijksuniversiteit Groningen laat in…