Categorieën: Nieuws

Marketingprofessor wint prijs voor artikel uit 2003

Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.

Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.

De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.

Menno van Duinen

Recente berichten

“Het was leuk, het was gezellig; we weten weer waar we het allemaal voor doen”

Koningsdag 2024 zit er op. Hoe wordt er in de verschillende wijken en dorpen op…

27 minuten geleden

UMCG doet met darm-on-a-chip onderzoek naar auto-immuunziekte: “Het werkt net als in het echt”

Wat gebeurt er in de darmen van patiënten die overgevoelig zijn voor gluten? Dat is…

2 uur geleden

Koningsdag zonder problemen verlopen in Stad

Koningsdag is gezellig, soepel en zonder grote problemen verlopen in Stad. Dat laat de gemeente…

3 uur geleden

Opnieuw geen treinen richting Meppel door aanrijding (opgelost)

Het treinverkeer richting Meppel is hervat. Door een aanrijding in Assen was er zondag een…

5 uur geleden

Verlengde schooldag zet zichzelf in de spotlights: “Laten zien hoe waardevol het is”

Op Kardinge vond afgelopen week het Vrolijk Samen Doen Festival plaats. Het festival had als…

6 uur geleden

RUG worstelt met pro-Palestijnse demonstraties: “Je wilt het debat op de goede manier kunnen voeren”

Universiteiten worstelen met pro-Palestijnse demonstraties. Bestuursvoorzitter Jouke de Vries van de Rijksuniversiteit Groningen laat in…

7 uur geleden