Categorieën: Nieuws

Marketingprofessor wint prijs voor artikel uit 2003

Professor Peter Verhoef van de Rijksuniversiteit Groningen heeft als eerste Nederlander de Sheth Foundation/Journal of Marketing Award gewonnen. Bijzonder is dat hij de prijs krijgt voor een artikel dat in oktober 2003 gepubliceerd werd in het Journal of Marketing.

Het artikel Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development is volgens de American Marketing Association Foundation (AMAF) grondslag geweest voor vele onderzoeken in de marketingwereld.

De prijs wordt deze zomer tijdens een conferentie van de AMAF aan Verhoef uitgereikt.

Menno van Duinen

Recente berichten

Schildersbuurt houdt lichtjeswandeling

WIJ Groningen organiseert komende woensdag 10 december een lichtjeswandeling in de Schilderswijk. De deelnemers ontdekken…

2 minuten geleden

Tiener ingerekend met kapmes op zak

Agenten hebben woensdagavond tijdens een verlichtingscontrole in Paddepoel een 15-jarige jongen aangehouden die een machete…

53 minuten geleden

Koninklijke Munt presenteert dukaat met voormalige Poelepoort

De voormalige Poelepoort in Groningen staat afgebeeld om de nieuwe Zilveren Dukaat van de Koninklijke…

2 uur geleden

CDA en D66: gemeente moet bijplaatsingen van afval aanpakken

De raadsfracties van CDA en D66 maken zich zorgen over de toename van de bijplaatsingen…

2 uur geleden

Komende dagen veelal grijs maar droog, kans op neerslag neemt toe in het weekend

Tot en met zondag is het weer in Groningen met één woord te omschrijven: herfst.…

12 uur geleden

Forse schade bij brand in woning Oosterparkwijk

In een woning aan de A.P. Fokkerstraat in de Oosterparkwijk heeft woensdag aan het einde…

13 uur geleden