foto: Roel Breet
De provincie Groningen stelt een bedrag van drie ton beschikbaar voor het driejarig project “Marketing Cultuurtoerisme Groningen.” Daarmee worden inwoners van Nederland en Noord-Duitsland beter bekend gemaakt met het cultuurhistorisch erfgoed in onze provincie.
Het Samenwerkingsverband Noord-Nederland geeft zeven ton aan het project en de Stichting Erven de Jager bijna twee miljoen. Deze stichting zet zich in voor de Groninger cultuur en historie. Het is de bedoeling dat het aanbod van erfgoed wordt vergroot en dat meer erfgoed wordt opengesteld voor het publiek. Dat moet leiden tot meer bezoekers aan Groningen.
De campagne vindt plaats via brochures, advertenties in lifestylemagazines en een website waarop arrangementen kunnen worden geboekt. Ook komt er een digitaal magazine voor tablets zoals iPad.
Het fietspad aan de westkant van de Petrus Campersingel is sinds afgelopen woensdag afgesloten. Dat…
Alle huurders in het Groningse aardbevingsgebied die hun toegezegde vergoeding voor achterstallig onderhoud aan hun…
Tot en met 15 december kunnen inwoners van de gemeente Groningen weer vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties…
Volgens het gemeentebestuur heeft de Dierenambulance Groningen voorlopig geen ontheffing apart nodig voor de zero-emissiezone…
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…