Foto: sksg.nl
De Groninger kinderopvang SKSG scoort goed als het om klantvriendelijkheid gaat. Na een onderzoek onder honderd kinderopvangorganisaties eindigde SKSG met zes anderen op de eerste plaats.
De kinderopvangcentra werden benaderd door een mystery guest die om allerlei informatie vroeg over het plaatsen van een kind in de opvang.
SKSG kreeg een score van honderd procent, tot blijdschap van de Groninger kinderopvang.
Het fietspad aan de westkant van de Petrus Campersingel is sinds afgelopen woensdag afgesloten. Dat…
Alle huurders in het Groningse aardbevingsgebied die hun toegezegde vergoeding voor achterstallig onderhoud aan hun…
Tot en met 15 december kunnen inwoners van de gemeente Groningen weer vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties…
Volgens het gemeentebestuur heeft de Dierenambulance Groningen voorlopig geen ontheffing apart nodig voor de zero-emissiezone…
Thermo Fisher, de Amerikaanse biofarmaceut met een vestiging aan de Zuiderweg in Hoogkerk, heeft zijn…
Kringloopwinkel GoudGoed is bijna een week geopend. Volgens manager van WerkPro Bastiaan van Vliet lopen…
Bekijk reacties
Klantvriendelijkheid met een score van honderd procent is wel erg hoog. Blijkbaar is da dan de perfectie van klantvriendelijkheid. Als de klantgerichtheid even goed scoort, zal de verbinding met de klanten ideaal zijn. Jammer dat men de klantvriendelijkheid moet gaan meten, terwijl het eigenlijk de normaalste zaak zou moeten zijn. Zouden er een kinderopvang zijn die onder de 50% zit? Eva Joos.