Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
Er moet werk worden gemaakt om een wijkpark te realiseren in de Groene Enclave in…
Bakkerij Crebas in de Steentilstraat gaat vanaf 1 juni voor onbepaalde tijd dicht. Dat melden…
PKC'83/Team Amoeri heeft vrijdagavond thuis ook de tweede nacompetitiewedstrijd voor promotie naar de eredivisie tegen…
Fractievoorzitter Ietje Jacobs-Setz van de VVD heeft vrijdagavond in het televisieprogramma Op 1 (WNL) laten…
Flinke perioden met zon worden tot na het komende weekend nu en dan afgewisseld door…
Donar heeft de tweede wedstrijd in de halve finale van de play-offs om de landstitel…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl