Er moet een betere klachtenregeling komen voor het WMO vervoer. Dat vindt het SOOG, de organisatie van stedelijke ouderenbonden.
De klachten tegen Personen Vervoer Groningen BV hebben onder meer betrekking op de bejegening van klanten, rijstijl van enkele chauffeurs en het te laat ophalen van klanten. De klachten komen bij de ouderenbonden terecht, maar ook onder meer bij de Ouderenraad en het Zorgloket.
Volgens het SOOG ontbreekt het aan transparantie en een goede klachtenprocedure. Ontevreden klanten weten niet goed waar ze terecht kunnen. Daarom ontbreekt het ook aan een totaal overzicht over de aard en omvang van de klachten. Het SOOG pleit voor een klachtenformulier in elke taxi of busje, en een centraal meldpunt dat telefonisch bereikbaar is.
De Forumbibliotheek in Selwerd is vrijdagochtend feestelijk heropend na een verbouwing van drie maanden. In…
Vanaf deze vrijdag kunnen fietsers gebruikmaken van nieuwe stukken van de Doorfietsroute tussen Leek en…
Cora Ziengs, beter bekend als DJ Coco Coquelicot in Stad, draait komende zaterdag niet op…
De Fietsersbond en het Platform Gerrit Krolbrug bieden dinsdag de petitie met 18.000 handtekeningen aan…
Het Gomarus College en ROC Menso Alting hebben donderdag twee nieuwe onderwijsruimtes geopend, die leerlingen…
Het Groninger Museum heeft geen duidelijk plan voor de toekomst, kampt met grote financiële zorgen…
Bekijk reacties
Landelijk Taxi klachten nummer. 0900 202 1881 staat op elke Taxi. of http://WWW.taxiklacht.nl